Snusk - "det nya svarta"?


Linda Sundblad gästade Morgonpasset i P3 imorse (där det förästen sitter en gotlänning o kör programmet nåra veckor, Jörgen Lötgård). Linda verkar ju va en kul o tuff tjej, skulle vilja va lite som hon faktiskt. Men jaja det som fångade min uppmärksamhet mest var hennes nya låt dom hade världspremiär på. Linda skrev en låt på svenska som Lena Philphsson tydligen nobbade så nu ska hon själv göra den till en hit (vet däremot inte om den va SÅ bra?!). Men "Intim" heter den o gissa va den handlar om ;P Tyvärr hittar jag ingen länk på tuben men den kommer väl sen nångång. Det jag blir förvånad över är allt dom "vågar" skriva i klartext nu för ti'n på svenska tillome. Coolt ju!

...vi har ju faktiskt mer snusk som körs just nu...

http://www.youtube.com/watch?v=lLqJKRRXeIA&feature=related
Eric Amarillo

http://www.youtube.com/watch?v=Wtg5cTQ1WTs
Veronica Maggio

http://www.youtube.com/watch?v=M6G10QgJm1o&feature=related
Snoop Dog

Gilla!



Jo! Kände mig lite trött efter lunchen på jobbet idag, stog nåra minuter stirrandes in i väggen o hängandes på en Sundre-låda o ville bara hem i soffan me en fet grogg eller nåt ;P Då tryckte Jonas upp en snus under läppen på mig. Fan va pigg jag blev!!! Nu var det ingen riktig snus..det va en sån där jag-ska-sluta-snusa-snus me örter o koffein o yinseng (eller hur det nu stavas) o graj. Men jag ÄGDE på Nyhetsquiset som han brukar knäcka mig i varje fredag. Så jädra skönt o sätta dit han, det va ordentligt oxå! Han gav mig dosan o tyckte jag borde ta en lite då o då så kanske jag kan glänsa lite oftare på jobbet ;P Typ!

            

Naj nu i dusch sen iväg på lite kul. Trevlig helg! HejPusSes <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Förklara ; Sundrelåda....



GG. DJ

2011-05-21 @ 20:24:30
Postat av: Signe

Hejsan! Vet inte om du känner mig(?) men jag jobbar som möbelsnickare o våra möbler är döpta efter socknar eller ställen här på Gotland. En Sundre är en byrå som går att kombinera på många olika vis o består bland annat av lådor. Därav Sundre-låda :)

2011-05-22 @ 18:20:07
URL: http://signesnick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0