Wrruuuuuummm


Woho! Äntligen (me lite skräckblandad förtjusning i hela kroppen inför) har jag fått åka båge. Marcus har sagt länge att jag måste åka me en sväng eftersom han själv är helt såld på't,  men det har lixom inte blivit av bara...förrän igår :) Jag var helt ärligt lite småskraj innan eftersom inte jag skulle styra själv för som passagerare måste man ju helt lita på den som kör. O det gjorde jag!! Det enda jag skulle tänka på var att i kurvorna luta mig precis lika mycket som han gjorde, varken mer eller mindre. O då ska ni veta att jag är skraj även när jag sitter på en vanlig cykel o cyklar sakta i en kurva (gärna me lite grus) efter att ha ramlat me moppen för 100 år sen o brutit båtbenet, i superhalka iofs men det har gjort att jag inte gillar tvåhjulingar..!!



Vi åkte en timme o stannade till hos nåra vänner o värmde oss, för benen får ta lite kyla, dom domnade lixom bort efter ett tag!
Nu drömmer jag lite om att få åka en varm sommarkväll då man tydligen mer än gärna har visiret uppe för att få den ljumma vinden i ansiktet. Mys!! O så skulle jag mer än gärna köra själv!! När jag blir stor ska jag banne mig ha motorcykelkort!! Det känns ännu mer självklart nu faktiskt!
Tack Marcus!


Idag är vädret lika gott som igår ser det ut som, big smile! Då borde man ju faktiskt ta sig ut vare sig man har nåt att göra eller inte. Våren är grym!!
O jo jag kan erkänna att jag känner mig lite halv nu för ti'n..en tomhetskänsla som jag måste ersätta me annat, så det är lika bra att ta sig hemifrån så man inte sitter själv!
Ha en underbar vilodag alla goa!!                              
                                                                                    HejPusSes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0