10kg upp? 10kg ner? 10kg upp igen?


   

Så här kan det låta en Måndag framför spegeln - "Usch, tvi o fan! FETTKOSSA!"
Åsso dan efter, Tisdag - "Nämen, fan va smal jag känner mig idag!"
Åsso Onsdag - "Dom här satt så mycket bättre igår jue. Gick jag upp 10 kg av bullen jag åt igår?????"

Jo så är det ofta från dag till dag...är inte det lite smått skitkonstigt?!
Hmm, undrar lite vad det egentligen beror på?! Är det hjärnan som spelar en ett spratt? Är det morronhumöret som bestämmer hur man vill se på sig själv under dan? Är det kläder som sitter olika bra? Är det komplimanger man fått från sist man använde plagget? Eller är det verkligen så att man går upp 10kg av vissa bullar?

Man får väl ta reda på hur det kommer sig o spara svaren i bahuvudet så det ligger lättåtkomligt när man som mest behöver dom!!


 
"Livet är inte ett problem som skall lösas utan en verklighet som skall upplevas"


Kommentarer
Postat av: Carola

Mitt spontana ord när jag läste är...UNDERBART!!

Så klockrent skrivet.

Puss

2011-06-01 @ 07:44:30
URL: http://gutecarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0