Mycket nu! Men Mysigt!


Oj! Ska vi kalla veckan fullspäckad? :) Mjo, vi är nu 5 stycken me olika dygn i kroppen som bor i min lilla 2:a. I måndags fick jag sällskap av syrran, hennes gubbe o två barn o det har faktiskt funkat fint som bara den!! Det blir nästa vecka oxå. Mys!!
Just nu känner jag mig både full o tom i huvudet så istället för att försöka samla tankarna o försöka ner dom i text kommer här lite bilder av veckan som gått..


Justja, förra lördagen var vi hos Mattias i stan o festade hela natten, inte en tanke på tiden så krogen glömde vi o fick inte en blund förrän natten efter. Behöver jag säga att det inte blev många knop gjorda på söndagen?!




Julia fyllde 9år o beställde PannkaksTårta. Jag har inte testat det förrut o ska jag va ärlig blir det nog inte så många gånger till heller, inte nån favvo direkt. Desto godare blev det igår när vi i B-bo firade henne o hennes pappa som fyllde nåra ljus fler :)  (se nedan)

Förtydligande: 48 ljus i den vänstra ;P



Energiknippet Ella 3 år




"Signe vet du att det är bra för mig att tugga på saker?! Min den här tanden (en som inte riktigt får va me i den tänkta raka raden) måste jag få in annars måste jag ha tandställning sen."
Det va som fan! Visste inte att man kunde fixa det själv genom o "tugga ut" dom andra?! Hon gick iaf runt me den här en hel kväll. Gullrumpa!!



Dom här godingarna luktar som inget annat o är söta som socker!
Liljekonvalj har länge vart min favvoblomma o dom finns GRATIS i skogen. Me love!


Nu sitter jag urblåst efter 9 hål på golfbanan i Ljugarn. Måste börja fundera på hur jag ska lägga upp kvällen. Fest o utgång i stan så mycket vet ja o jag verkar inte va den enda som ska ut. Kul!!
HejPusSes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0