Löpband + Rosé = Sant (i min värld iaf)


Den ja! Det va inte oskönt nånstans det naj! Kan man nästan känna sig duktig för en sekund jö.
Har vart på gymmet ikväll, det var ju bara en månad eller nåt sen sist... Hu! Skämmes!! Men jag hoppas vi är igång på riktigt igen! + att det kanske kan bli lite promenader i det goa vädret hemmavid eller på nån skön strand eller nåt nu i vår/sommar.

          

Snart helg, det känns ju såklart inte oskönt det heller o då känner jag ett måste(?) att fylla på me onyttigheter när jag tränat ;) Köpte hem ett rosévin som Helena bjöd på som jag lite kärade ner mig i. Jag var väldigt skeptisk till det när hon så gulligt hällde upp till alla o bjöd på en fredagkväll i solen. Meeeen :D den va ju god! Innan har jag behövt slänga i ett gäng droppar Fanta för att det smakat mindre gott (vet inte om det är ögat som lurar mig...det ser ju ut som hallonsaft?!!) Nu ligger det iaf en flaska på kylning i ett kylskåp nära mig o väntar på att det ska bli fredagkväll!.................................fredagkväll den 13:e :P

         

                                                                                 HejPusSes




Kommentarer
Postat av: Carola

De ser ju sjukt smarrigt ut. Ska erkännas att jag aldrig smakat Rosé. Kanske borde ta premiären på lör ;)

2011-05-12 @ 20:04:02
URL: http://gutecarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0