Long time no see


Dagens blomma vill jag ge Kay Pollak



Jag har hört att han har mycket bra att säga o jag har ganska nyligen läst "att välja Glädje" (fick boken av Jocke bara nåra dagar efter vi träffats första gången. Tack söt!!). Medan jag läste den kändes det lite som att han skrev om och till mig faktiskt.. vilket känns lite skrämmande, himla tråkigt men oxå jävligt bra eftersom han kommer me tips på hur man kan vända det som inte känns bra hos en själv. Jag ska inom kort läsa den igen o hoppas på nån slags förändring.

Tanken är att jag skall hitta mig själv i den djungeln av frågetecken som jag famlar runt i :) Det tär på mig både fysiskt o psykiskt så är det någon vänlig själ där ute som läser detta får du gärna komma me tips o trix <3

Många kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Den boken är GRYM! Läser den just nu. Mycket lära :)

2011-05-03 @ 09:56:15
URL: http://johannagudinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0