Gult är inte fult!






Åh, såg i helgen att rapsfälten börjat blomma :) Jag älskar ljuset dom ger när jag kör längs me vägen o den neongula färgen gör mig verkligen glad in i sommarhjärtat! Men shit, jag hänger inte riktigt me känner jag nu.. det är alltså sommar snart? Eller är den här nu? Ska jag åka o bada? Ska jag rota fram shorts, flipflops o sommarklänningen ur garderoben redan ikväll??? Naj vänta nu, jag kanske ska ta o börja me att hänga in den tjocka vinterjackan o rensa bort minusgraderna först?! För dom är väl ändå historia?!
Jag ogillar ju inte tanken på sommar men jag har nog inte riktigt fått njuta helt klart utav våren än. Naj jag slår näven i mitt valnötsbord o bestämmer mig för att det är vår o byxor på nån vecka till ;P Det är inte bra me för skarpa övergångar...vi tar det mjukt o försiktigt!!


Historia

Vinterjacka, skridskoåkning o rött hår är iaf ett minne blott idag!


Nu ser jag inom kort fram emot

Lätta skor

Grillkvällar

o strandhäng!


Men nu till en vanlig måndag i maj. Disk, matlagning o sen lite tv innan sängen vill ha sin tid me mig. HejPusSes




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0