Ber man om det så...


...får man skylla sig själv! Jag bad om fluff :)
Förra gången jag var hos frisörn (jag går aldrig eller väldigt sällan tillbaka till samma) så fick jag inte så kort bak som jag hade tänkt. Jag vill kunna puffa upp det baktill för att få volym o så lite längre fram vid ansiktet. Mmmm....jag fick va jag bad om kan man väl säga men det känns (väl som alltid?) lite kort just nu men äh, det växer ju som ogräs när det är kort så om en månad känns det nog bättre?!


Före



Efter

Jätteskönt me lite kortare fram igen!!


                <----  Jag kanske skall ha lugg???


Kommentarer
Postat av: Carola

Wow så snyggt!!

2011-05-09 @ 20:49:36
URL: http://gutecarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0