Behöver du ett tuggummi? Jag har!!




Vad vore jag utan dessa? Nada skulle jag vilja påstå faktiskt! 
Jag fick tänka efter men kom snabbt fram till att sen gymnasiet har jag nog aldrig varit utan dom här godingarna. I snickarbyxorna på jobbet finns dom alltid!! Hemma i väskan finns dom oftast!! I min mun får dom gärna va efter en måltid eller när jag känner mig ofräsch. Ska vi kalla det besatthet? Nja :P Men dom är ju för jäla goda, fräscha OCH dom gör gott för tänderna! En sån kombo kan väl aldrig va fel?!!
Sen har man ju hört att man inte bör tugga mer än typ 10 minuter men det har jag nog aldrig lyckats me..dom tuggas o njuts tills smaken är väck!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0