HTC vs. iPhone


                  Haha! Tog ett kort innan jag körde in till stan i lördags
                             o fick nu syn på mina krokiga fingrar XD
          
Jaja, jag är som jag är när jag inte blev som jag skulle :P


Justja, tänkte passa på o göra lite reklam nu när jag inte är me i SR eller SVT ;P 
Min stenålders-mobil jag hade förrut o som jag ännu hade i stlm för nån helg sen gick ju o dog ifrån mig, så jag blev tvungen att kolla på en ny. Jag stod faktiskt nån timme o vägde mellan iPhone o HTC.. men tog mitt förnuft tillfånga o köpte mig en HTC Desire. Mycket billigare än iPhone 4 som jag va lite inne på (som försäljarn rekomenderade mer än väl, den är ju så lätt o lära sig, snabb, skarp, smart osv) men jag är superdupernöjd me min HTC faktiskt!! Trodde innan att jag skulle få svårt o lära mig den, eftersom jag är en icke-teknisk o helt-ointresserad-av-hi-tec-tjej, men jag har fått himla schysst support av vänner o tycker att jag lärt mig den skitbra såhär långt.
Sen har jag ju alltid tyckt att det ser mindre bra ut o känns lite osocialt att va beroende av sin mobil men jag har väl blivit en av dom nu o tycker inte att det är så dumt längre ;P "Alla andra" är ju det. Det är ju dit utvecklingen tar oss. Det ska va så nu för tiden. Ja du förstår...jag erkänner...jag erkänner mig svag! Men jag är oxå nöjd o gillar't!!

       

Tog nåra kast stenvarpa ikväll me mitt sten-lag till Stångaspelen. Imorrn tränar jag aluminium me bl.a "Bullen" som jag ska kasta par me i Stånga. Ser fram emot den helgen som fan! Dels för att det är en kul tävling sen är det min första helg på 4 veckor semester ;)  High five!

      

HejPusSes


Kommentarer
Postat av: Johanna

Då ses vi på Stangmalmen!! =D

2011-06-15 @ 23:48:06
URL: http://starshinesover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0