Tiden går fort när man har roligt?!


Ajaj, är lite dålig på att uppdatera nu för ti'n men vardagen är inte riktigt som vanligt för mig just nu, rutinerna är helt ur balans. Vet inte ens vart jag ska sova på nätterna. Lite spänning i den grå vardagen ;) Det är så att syrran me familj får renoverat i typ alla rum samtidigt hemma i huset så dom kan inte bo där, därför bor dom här i min lilla 2:a (vi är då 5 pers.) o ibland sover nåra av oss i röran i huset för att underlätta på vardagarna. Jaja, det funkar fint!!! o det finns en ände på det hela så vi överlever o är glada så länge man kan va utomhus!!




Det är dom här galningarna jag delar livet me just nu ♥





Så har jag avklarat första lilla försiktiga dopp av halv kropp i havet tillsammans me missT misterM o lilleV



Björn surfar




Tjejen som knappt bär nå smycken köpte faktiskt lite blingbling i sthlm





Helgen är äntligen här o det enda som finns i min skalle är att det ska bli så förbannat skönt o få sova!! Sen blir det såklart fest oxå, men det kommer i andra hand just nu ;P
HejPusSes



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ny blogg. Puss

2011-06-13 @ 23:36:33
URL: http://starshinesover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0