Skumt!


Syrran, Marie o jag ordnade i helgen en kusinträff på pappas sida. Vi är 16 stycken o 6 kom.. Låter kanske inte som en så bra uppslutning men det blev precis lagom!! Alla hade ju me sig respektive o barn o föräldrar (alltså syskonen till paps). Dom sa allihop att dom tyckte det var en mysig dag så vi får va nöjda, o nu ser vi fram emot nästa gång, då någon annan känner att det är dax ;)
På bilden ser vi bl.a lillebror som presenterade nya flickvännen. Söta dom!



Igår lirade vi den årliga fotbollsgolfen precis enligt tradition. Vi 4 syskon passar alltid på när Sanna o Tommy (kusiner me familjer) är nere från gbg o sthlm. Tyvärr hade Tommy bangat ur i år :P Åh, det är alltid lika mysigt att gå rundan som tar nåra timmar me barnvagnar, ölflaskor, salta kex, godis o vinnarskallar. Fan att man aldrig kan slå grabbarna bara!!!
Sen vidare in ti Carra på förfest. WOHOOOO! Vilket paRtEY! Alla vi 2 blandade drinkar på min Baja Päron jag ville shota på...med för gammal(?) vaniljvodka, fanta citron (istället för sprite), fryst jordgubbe (istället för is)
blev det hårt skum me lite drickbart i butt'n. Skitgod!!!! men...skummet gick inte att äta tyvärr :P

Utsikt över båtarna på HP5.

Åsså lite Gaston på det.



Ger

för semestan så här långt!


Idag har jag förästen börjat me operation STORstäd inför utlåningen av läggan. Helt jäfla perfekt me regn o lite sval luft när man går inne o svettas! Imorrn däremot skulle jag vilja ha lite sol så man kan få åka o bada eller nåt. Man måste ju varva nytta me nöje!!
HejPusSes



Kommentarer
Postat av: Sarah

Så det var SÅ de såg ut, drinkarna!

2011-07-19 @ 22:22:10
URL: http://gundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0