Uppdaterar juni & juli i bilder



Hannah 7 år fick ragg på äventyrsgolfen på Kneippbyn ;) Grattis till sork o förstaplatsen tillsammans me mig!!



        
Syrrans stolar. Jag när jag rattar. Murgrönan som jag älskar!!




Två nya tavlor inköpta, som ska upp i vardagsrummet.






   
Midsommarafton började jag hos Oscar eftersom han fyllde år o nåra (läs:alla) påstod att min krans blev lite smått yvig?! Va??? :P!!! 
Jag springer från en kul förfest till krogen mitt i natten.
Jag o Carra på förfest hos Christoffer som bjöd på dans ;)


Sommarfest me jobbet vid havet i Västerhejde. Där lag Signe vann tävlingen. Såklart?!



Iskall dricka på Joda.



Är det semster är det inte bara bloggen som behöver uppdateras ;)
Även kylen. Brännan. Naglar m.m.
   
Japp brorsan trodde för en stund att han va asball me rosa nagellack.......tills han kom till jobbet o fotbollsträningen dan efter... Höhö!!




Fräknarna börjar krypa fram "tack vare" solen (mamma har faktskt sagt att det ser friskt o fräscht ut)...hoppas solen visar sig mer nu dom kommande veckorna så en snygg bränna kan haka på!! (Läpparna blev lite skadade efter solen på Stångaspelen i helgen men dom är nu mjuka o goa efter en behandling av vaccelin i massor :)


Regn+Sol=Regnbåge. Tyvärr har jag alldeles för dålig kamera för att göra den nån som helst rättvisa så det blir ingen bild på den tyvär. O det går ju såklart inte me ord beskriva den men den är otroligt fin ikväll!! Tycker att naturen kan kännas magisk ibland, är så facinerad av blixtar oxå så det hoppas jag på nån kväll snart!!!

 &



Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag tycker fräknar är snyggt!!

2011-07-11 @ 22:08:51
URL: http://gundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0