Sysselsatt hela dan? Jo tack!


Vaknade imorse vid 9-tiden o hörde hur gymmet skrek efter mig. Ojojoj jag har inte varit där på en månad eller två nu o det märks tydligt ska du veta! Hua! Inte bara för att jag redan efter ett varv på Milon-träningen höll på att spy av utmattning, utan oxå för att det syns lite väl mycket i spegeln o i kläderna!! Skärpning från o me nu!!


Det var ett kärt återseénde detta! (Rekomenderar Form Visborg by the way.)


Innan gymmet skulle jag bara ner på stan o fixa en grej åt syrran men självklart ville jag "bara kolla" lite sommarklänningar...o skor...o allt annat som sommaren kräver utav en ;P Det blev nåra plagg o ett par pjux som ska få gå me ut på krog nån kväll snart! (Vet bara inte vad jag skall ha till dom...hmm?!)


Efter gymmet åkte jag på Norderstrand o trotsade vinden som var ganska dryg. Men solen var framme o vämrde gott så jag la mig där en stund för att fånga nåra av strålarna o låg o lyssnade till vågorna som slog mot muren o stranden. Mysigt! Skönt! Lugnande! Måste ju passa på för det varnas för lite moln resten av veckan :(



Sen hem o hämta syster för att ägna kvällen åt Pappa o Alva som fyllt år nu på Stångahelgen då vi inte haft tid. Det bidde kladdkaka, jordgubbsglass, grädde o syrliga röda vinbär. Perfekt kombo! En match boule o sen hem o kolla The Hunks på burken. Haha vilka grabbar det finns...vissa går att snegla lite på men oftast är dom så medvetna o kaxiga att dom inte går att snegla på längre. Pinsamt!

Bouletavla made in Gotland by Signe Lindgren 2009


Nu krama kudde i soffa o vänta på en morrondag som jag ännu inte vet va han bjuder på?! Hoppas självklart på sol! Kvällen blir iaf i stan me nåt gott i glaset o trevligt sällskap! 
                                        HejPusSes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0