Snöbollar i mitt i juli?!?!


Ooooooo så fick hon äntligen sitt åskväder! Me råge dessutom!
Fijäsiken va det va grymt! Det har fullkomligt bubblat i mig ikväll o jag log nog i en hel timme i sträck. Fick till o me många fina blixtar på film. Ojojoj, som jag har längtat efter det här o som jag kommer va nöjd ett tag nu :) ...för nackdelen är att det me all säkerhet blir strömavbrott vid såna oväder o då är det ju helt värdelöst att sitta ensam!! Tyvärr hade jag tagit ett glas tidigare på kvällen, annars hade jag åkt me åskan in till stan o suttit hos en kompis där. Men nu fick man snällt tända ljus o slänga sig i sängen för att läsa tidning...asså snacka om medeltida ;P Naj men sen kom strömmen tillbaka o nu sitter jag här igen.

 

Gott som gör sig bra på bild!





..sen att jag har fuksat me o fota me Negativ-inställningen o att det egentligen bara är feta ostbollar - det behöver jag väl inte prata högt om?! ;P

Dax o slänga huvudvärken på kudden...hmm kan det va så att jag haft huvudvärk i 2 dar nu inför ovädret?? Det borde ju va endel spänningar i luften när det är så extremt?! Jaja, då borde det oxå va över när jag vaknar imorrn, annars kommer det nerifrån axlarna o då får jag se till o stretcha!! Nightnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0